Welke problemen lossen we op?

  • Je kost voor het optekenen van nieuwe klanten is te hoog.
  • De ROAS of Return On Ad Spend van je advertentie efforts ligt te laag.
  • Je minimum ROAS (Return on Ad Spend) om een aanvaardbare ROI (Return on Investment) te halen is niet gekend.
  • Je bijkomende kost per conversie ligt te hoog.
  • Er zijn geen funnels opgezet voor het converteren van leads.
  • Je funnels voor het converteren van leads werken niet of onvoldoende.
  • Je mist een digitaal marketing plan met duidelijke en realistische KPI's.
  • Je mist snelheid en expertise in de uitvoering van je digitale marketing acties.
  • Je wilt investeren in digitale marketing maar weet niet zeker aan welke kanalen je jouw budgetten best toewijst.
  • Je bent te afhankelijk van één (betalend) kanaal voor de continue instroom van trafiek, leads en sales.
  • Hoe haal je maximaal rendement uit je (beperkt) marketing budget?
  • De data om je digitale efforts op te sturen is onvoldoende betrouwbaar.
  • Je mist real-time inzicht in de performantie van je digitale kanalen.
  • Je beschikt over onvoldoende data om je digitale efforts inzichtelijk te maken.
  • De concurrentie in de zoekmachines is hoog. Hoe krijg je toch nog voldoende SEO visibiliteit op korte termijn?
  • Je hebt te weinig zicht op welke content je doelgroep zit te wachten.
  • De effectiviteit van je content efforts in conversie naar leads en sales ligt te laag.
  • Hoe bepaal je je optimale search marketing budget? De CTR of doorklik ratio van je advertenties ligt te laag.
  • Je betaalt teveel voor je impressies & kliks.
  • Je hebt kliks maar te weinig conversies en resultaat.
  • Je hebt onvoldoende inzicht in de conversie-attributie van je digitale kanalen en dus in welke mate kanalen bijdragen aan conversie.
  • Je twijfelt over welk attributie-model je het best hanteert voor je business om het belang je digitale kanalen naar conversie toe (leads, sales, ...) inzichtelijk te maken.