Welke problemen lossen we op?
- Je kost voor het optekenen van nieuwe klanten is te hoog.
- De ROAS of Return On Ad Spend van je advertentie efforts ligt te laag.
- Je minimum ROAS (Return on Ad Spend) om een aanvaardbare ROI (Return on Investment) te halen is niet gekend.
- Je bijkomende kost per conversie ligt te hoog.
- Er zijn geen funnels opgezet voor het converteren van leads.
- Je funnels voor het converteren van leads werken niet of onvoldoende.
- Je mist een digitaal marketing plan met duidelijke en realistische KPI's.
- Je mist snelheid en expertise in de uitvoering van je digitale marketing acties.
- Je wilt investeren in digitale marketing maar weet niet zeker aan welke kanalen je jouw budgetten best toewijst.
- Je bent te afhankelijk van één (betalend) kanaal voor de continue instroom van trafiek, leads en sales.
- Hoe haal je maximaal rendement uit je (beperkt) marketing budget?
- De data om je digitale efforts op te sturen is onvoldoende betrouwbaar.
- Je mist real-time inzicht in de performantie van je digitale kanalen.
- Je beschikt over onvoldoende data om je digitale efforts inzichtelijk te maken.
- De concurrentie in de zoekmachines is hoog. Hoe krijg je toch nog voldoende SEO visibiliteit op korte termijn?
- Je hebt te weinig zicht op welke content je doelgroep zit te wachten.
- De effectiviteit van je content efforts in conversie naar leads en sales ligt te laag.
- Hoe bepaal je je optimale search marketing budget? De CTR of doorklik ratio van je advertenties ligt te laag.
- Je betaalt teveel voor je impressies & kliks.
- Je hebt kliks maar te weinig conversies en resultaat.
- Je hebt onvoldoende inzicht in de conversie-attributie van je digitale kanalen en dus in welke mate kanalen bijdragen aan conversie.
- Je twijfelt over welk attributie-model je het best hanteert voor je business om het belang je digitale kanalen naar conversie toe (leads, sales, ...) inzichtelijk te maken.